اشکها و لبخندها

روزهای سخت دوام نمی آورند اما انسانهای سخت چرا...

...stars...

  • ۲۲:۵۳

ستاره ها بدون تاریکی نمی توانند بدرخشند!

  • ۵۵۵
سیّد محمّد جعاوله
سلام علیکم
لطفا قلم کوچک را دنبال بفرمایید
متشکرم.
سلام
دنبال شدید
ممنونم که سر زدید
.. علوی

🍀 خدمت شما دوست گرامی سلام عرض میکنم.

وبلاگ شما را دنبال میکنم.

با وبلاگ کسب و کار موفق  در خدمت شما هستم. بسیار خوشحال میشوم وبلاگ مرا دنبال کنید و عضو کانال های من

 شوید.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

🌺 همزمان با دهه کرامت، پایگاه اینترنتیکسب و کار موفقبا  رابطی جدید به روز شد.🌺



متشکرم
دنبال شدید
حامد عبدالهی
و ستاره ها باید باشند
تا راه گم نشود و مقصد
در هیاهوی جاده نمایان گردد
این نور لرزان توست که مرا روشن ساخته
وقت سو سوزدن که بگذرد؛ پر خواهم کشید تا خورشید و خود دیگر ستاره ای خواهم بود
در دلِ شبهایِ تارِ کویرِ غرقِ در ابهام

"خودم"
خیلی قشنگه :))
ممنونم از نظرتون و همچنین شعر زیباتون...
نی لبک ...
من همیشه میگم آدم تا در ورطه سختی ها و گرفتاری ها نیفته...به کمال نمی رسه...
یه جورایی شبیه به ستاره هایی که شما فرمودید...
این پست خیلی قابل تأمله...
بله منم با شما موافقم
بعضی اوقات یه شکست میتونه منجر به یه پیروزی بزرگتر شه...
ممنونم از نظرتون
خادم هیئت
سلام دوست عزیز

وبلاگ شمارو دنبال کردم..
ممنون میشم دنبال بفرمائید :)

موفق باشید
یا علی
سلام
متشکرم
شما دنبال شدید

i got 7
هرموقع که وقت خالی دارم و کلا کاری ندارم میام اینجا....میدونم نظر لطفمه....خیلی تحت تاثیر قرارم دادی😢😢....بیشتر تحت تاثیر سوالات سخت ریاضی قرار گرفتم که باس حل کنیم.....تا ستاره شییییییییییم😍😍😍من نمیدونم آخه کی تا حالا با سوالات ریاضی ستاره شد؟:'(
خوبه :) هروقت تونستی بیا :) منم میدونم نظر لطفمه جواب میدم D: 
ـ ما میشیم D: مگه چشه؟ ریاضی به این خوبی ...
i got 7
خوبه والاااااا.....برو انقد ریاضی حل کن که قیافت شبیه ضربو تقسیم بشه
مگه تو زیست میخونی قیافت شبیه کربوهیدرات میشه؟؟؟؟
i got 7
آره دیگه.....حالا کربوهیدرات نه ولی شبیه چشم و دماغو و دهنو دست و اینا رو دارم همشو با هم....حالا تو دستت ضربه...صورتت تقسیمه ...پاهاتم خط کسریه
متشکرم لطف داری واقعا...
some one
زیبا بود!
از وبلاگ من هم بازدید(!) فرمایید
متشکرم از حضورتون
چشم حتما
الف سین
سلام
دنبال شدید.
لطفا به وبلاگ من سر بزنید و دنبال کنید
موفق باشید
سلام 
متشکرم از اینکه به وبم سر زدید
شما هم دنبال شدید 

ممنونم از نظرتون 
حسین بهجتی
سلام
شما دنبالیده شدید ما رو بدنبالید ممنون میشم 
در ضمن تیک کد ارسال نظر رو بردارید ممنون 
سلام
متشکرم 
شما هم دنبال شدید 

منظورتون کد امنیتیه؟
.
.
.
مرسی از نظرتون 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan