اشکها و لبخندها

روزهای سخت دوام نمی آورند اما انسانهای سخت چرا...

برو ببین چقد خوشبختی

  • ۱۸:۵۲

  • ۴۵۳
نسیم ...
پس من باید خیلی خوشبخت باشم...
خوشحالم که خوشبختین :)
ایشالا همیشه خوشبخت باشین
مرسی از نظر :)
نی لبک ...

کم و بیش خوشبختم...البته طبق محتوای این پست...:)

باعث خوشحالیه که خوشبختین :)
امیدوارم همیشه خوشبخت باشین 
.
.
.
منم کم و بیش طبق این پست خوشبختم 
مرسی از نظر :)
(^_^)abolfazl (^_^)
+++++
ممنون از نظر :)
سیّد محمّد جعاوله
احسنت
عالی بود
متشکرم.
خواهش میکنم...
متشکرم از نظرتون
คຖē Şhērlฯ
من یه ماه درمیون عکس یکی ازاین کارهارو انجام میدم... من بدبختم....
نه اختیار داری
همه ممکنه تو زندگیشون این اشتباهات و انجام بدن
ولی یه راه جبرانی هم برای همه هست...
هروقت بفهمیم چجوری باید واقعا زندگی کنیم و ارزش قلب آدما رو هم درک کنیم یعنی خوشبختیم
من منظورم از این پست این بود که ارزش آدما و قلبشون  رو بفهمیم...
مرسی از نظر :)
حامد عبدالهی
یکی قلب من رو شکست
من رو بی نهایت با بی مهری خودش رنجوند
اما دوستش دارم و براش صبح تا شب دعا میکنم
مرام ما نفرین نیست!
ولی یه چیزی ذهنم رو مشغول کرده: رفت تا خوشبخت بشه!
من که بدم نمیاد بشه! ولی میشه؟!
رسم دنیا اینه که از هر دستی بدی، از همون دست پس میگیری. حتی اگه من ببخشم. تا زمانی که در رنج باشم، مطمئنا رنگ خوشبختی رو نخواهد دید...براش نگرانم
آه اگه همه این رو بفهمیم....
متاسفم
امیدوارم اینو یه روز متوجه شه و برگرده
کسی که یه قلب و میشکونه از نظر من نمیتونه به خوشبختی واقعی برسه
شکوندن قلب آدما تاوان داره...
ممنون از نظرتون 
Mahrokhi
همیشه رفتار هابیشتر کلمات معنی میدن...   💘
دقیقا همینطوره...
مرسی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan