اشکها و لبخندها

روزهای سخت دوام نمی آورند اما انسانهای سخت چرا...

سرعت دانلود در ایران

  • ۲۱:۱۶

  • ۴۸۶
نسیم ...
:))))
واقعا همینطوره...
یعنی آدمو بیچاره میکنه این سرعت اینترنت :)))
سیّد محمّد جعاوله
من دو مگ بیشتر میگیرم خوبه دانلود باهاش خیلی هم خوبه ولی باید ارزون کنن
من هم موافقم تا حدودی سرعت کمه
پست خوبی بود ممنونم.
به نسبت کشورهای دیگه ما خیلی سرعت نتمون پایینه
تو ژاپن مردم یه فیلم و تو ۳ ثانیه دانلود میکنن و اعتراض کردن که چرا باید برای دانلود یه فیلم ۳ ثانیه صبر کنند؟
.
.
.
خواهش میکنم
متشکرم از نظرتون 

نی لبک ...

البته خیلی بهتر از قبل شده...

ولی باید به استانداردهای جهانی نزدیک بشیم...

 

آره نسبت به گذشته بهتر شده ولی هنوز هم واقعا پایینه...
مرسی بابت نظر :)
(^_^)abolfazl (^_^)
.....
متشکرم :)
Mahrokhi
خخخخخ اره دیگ چه میشه کرد؟!!
آره واقعا D:
مرسی از نظر :)
คຖē Şhērlฯ
وای چقدربد. منم قرار بود درسای پارسالم رو جمع بندی کنم. نمیدونم میشه تمومش کرد یانه؟!
انقددر طول سال خوندم که نمیخوام بازشون کنم. ولی بازم میدونم که کمه.
آره واقعا
منم کلی تمرین دارم که هنوز حل نکردم
خیلیم زیاده نمیدونم بهش میرسم یا نه؟!
:(
zahra zamany
واقعا!!!
:|
بیچاره میکنه آدمو سرعت نت !!!
مرسی از نظرتون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan